Hantering av tider och bokningar, på vårdgivarens egna hemsida
Minska administrationen i verksamheten, få mer tid till vård
Samla, visualisera och styr tider i ett enda flöde för medarbetarare oavsett antal journalsystem. Basera bokningsflödet på just era affärsregler och krav från olika regioner. Med Appointments kan medarbetarna fokusera på vård, istället för schemaläggning.
Erbjud patienten en och samma ingång till alla era tidböcker
Genom en modern patientupplevelse minskar tiden ni behöver lägga på samtal och ombokningar. Låt patienten göra jobbet och samtidigt få en känsla av delaktighet och kontroll. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet ökar konvertering och patientnöjdhet.
Boka en demo
Skapad för att anpassas till er verksamhet
- Appointments by Vården.se är en helt fristående tjänst som läggs till på er egen hemsida - inte en mobilapp
- Vår teknik, er design - VårdenOnSite funkar som en förlängning av er verksamhet. Anpassa utseendet till att matcha ert varumärke och sömlöst passa in på er hemsida.
-
Ett snyggt och enkelt gränssnitt skapar en bra upplevelse och
ökar chanserna för bra omdömen och återkommande patienter -
Med en modern och välfungerande produkt ökar ni konverteringsgraden genom att göra det lätt för patienter att slutföra påbörjade bokningar.
Känner ni igen er i vårdlogistiken?
Vi har samlat välkända problem som våra kunder har i sina verksamheter.
Administration av tider tar för mycket tid
Tid som bör läggas på vård läggs istället på att flytta och administrera tider i ett eller flera journalsystem.
Patienter påbörjar en bokning men avbryter
På grund av att gränssnittet inte är tillräckligt tydligt, modernt eller användarcentrerat finns risk att patienter inte slutför påbörjade bokningar.
Hantering av flera patientflöden är krångligt
Beroende på om det är regionala-, privata- eller försäkringsärenden, ofta alla tre, ser hanteringen väldigt olika ut. Det saknas ett enkelt sätt att hantera olika flöden.
Benämning på tjänster är onödigt svåra
Benämningar på vårdtjänster och behandlingar i era journalsystem är anpassade för vårdgivare, inte patienter, och när patienter inte förstår tenderar de att avbryta bokningar.
Upp till 25 % mindre tid på admin
Mer än 50 % av bokningar avbryts
Flera journalsystem - en och samma ingång
-
Oavsett flöde, ärendetyp eller journalsystem kommer användarresan se likadan ut.
- Forma produkten för att anpassas till er kravställning och era affärsregler. Styr vilka tider som skall finnas tillgängliga för vilka typer av ärenden (ex försäkrings-, privata- och regionala ärenden).
- Optimera beläggningen - Visa alla tillgängliga tider ur samtliga bokningssystem samtidigt för att både maximera synlighet utan att riskera dubbelbokningar.
Integrationer med marknadens journalsystem
32 % högre konvertering
Baserad på 10 års erfarenhet av hur människor söker och bokar vård online
Full kontroll på din patient-ROI
Visa upp alla era kliniker
- Visa upp hela ert utbud av verksamheter och kliniker
- Välj vilka tjänster som skall finnas till varje enskild klinik,
de behöver inte vara samma för alla kliniker.
Välj utövare - vid rätt tillfälle i bokningsflödet
- Möjlighet för patienter att själva välja utövare, på så vis ger ni dem en större känsla av delaktighet och kontroll över sin vård
- Patienten behöver inte välja utövare förrän det är relevant, här kan de enkelt se både utövare och tillgänglighet i samma steg
- Inte ett tvingande moment att välja utövare, utan helt valfritt
- Diskret utformning av knappen för att inte uppmana patienter att planlöst klicka igenom samtliga utövare som en del av bokningen
Gör Appointments till er egen
- Se till att VårdenOnSite blir er egen produkt genom att visa er logga tillsammans med färger och typsnitt av ert val.
3 enkla steg - Så funkar det!
Därefter är hela systemet uppsatt och patienter kan börja boka era tjänster enkelt och tryggt med hjälp av Mobilt BankID